Słupski Konkurs Programowania SCRATCH ZSP1


/

Słupski Konkurs Programowania SCRATCH ZSP1


PATRON MEDIALNY

WITAMY NA STRONIE SŁUPSKIEGO KONKURSU PROGRAMOWANIA SCRATCH ZSP1

 

W dniu 21 marca 2018 r w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku odbył się finał Słupskiego Konkursu Programowania SCRATCH_ZSP1 pod patronatem Mistrzów Kodowania w fazie eliminacji wzięło udział 32 uczniów z 9 szkół gimnazjalnych i podstawowych ze Słupska i okolic. W pierwszym etapie zawodnicy przygotowali aplikację wykonaną zgodnie z ustalonym wcześniej i wybranym tematem odpowiednio w trzech kategoriach wiekowych klasy 1-3 SP, 4-6 SP oraz siódme klasy SP i gimnazjum. Do finału zakwalifikowało się 11 uczestników. Projekty wykonane przez młodych programistów okazały się bardzo ciekawe, niektóre gry były bardzo zaawansowane a wymyślone reklamy bardzo twórcze. Podczas finału uczestnicy prezentowali siebie i swoje projekty odpowiadając na pytania komisji konkursowej, do której w tym roku oprócz nauczycieli, zaprosiliśmy ucznia ze szkoły podstawowej oraz ucznia z naszej szkoły. W kolejnym etapie finału został rozegrany quiz wiedzy ze SCRATCH.

 

W klasach 1-3 SP

 

1 miejsce (12,4 pkt.) zdobył Jan Prawdzik z klasy III Szkoły Podstawowej Ziarno w Słupsku, jedyny uczestnik w tej kategorii wiekowej

 

W klasach 4-6 SP

 

1 miejsce (17 pkt.) Wojciech Ernestowicz z klasy VI Szkoły Podstawowej nr 3 w Słupsku

2 miejsce (15 pkt.) Nikita Gwardiak z klasy VI Szkoły Podstawowej nr 8w Słupsku

3 miejsce (12,2 pkt.) Aleksander Kaniak  z klasy VI Szkoły Podstawowej nr 10 w Słupsku

4 miejsce Kacper Szymański z klasy IV Szkoły Podstawowej w Jezierzycach uzyskując 10,6pkt.

5 miejsce Kacper Wlaźlak z klasy VI Szkoły Podstawowej nr 8 w Słupsku uzyskując -9,6pkt.

 

W Klasach 7 SP i gimnazjum

1 miejsce (16,4 pkt.) Filip Wolski z klasy VII Szkoły Podstawowej nr 10 w Słupsku

2 miejsce (14,2) pkt.) Jakub Cendecki z klasy VII Szkoły Podstawowej nr 8 w Słupsku

3 miejsce (13,8 pkt.) Mateusz Luboński z klasy VII Szkoły Podstawowej nr 10 Słupsku

4 miejsce Jakub Rau z klasy VII MKR w Słupsku uzyskał 9,4pkt.

5 miejsce Borys Szczypek z klasy VII Szkoły Podstawowej nr 6 w Słupsku uzyskał 7,6pkt.

 

Wszyscy finaliści otrzymali atrakcyjne nagrody ufundowane przez Mistrzów Kodowania, Łebskie Klocki Discovery Park, firmę Roboludek oraz firmę Śrubex ze Słupska

Wszystkim uczestnikom, opiekunom i gościom dziękujemy za przybycie, a zwycięzcom gratulujemy i życzymy wielu sukcesów.

Dziękujemy patronom medialnym GP24, TV Słupsk Obserwator

Zapraszamy za rok 😉

 

 

W bierzącym roku szkolnym 2017/2018 zmieniamy nieco formułę konkursu, pierwszy etap zaczynamy tuż po feriach zimowych, a zapisy będą trwały już od 12.02.2018 r. Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem i tematami projektów.

Zapraszamy do udziału Uczniów szkół podstawowych w trzech kategoriach wiekowych, klasy  1-3 i 4-6 oraz klasy 7 połączone z klasami 2 i 3 szkół gimnazjalnych (w przypadku dużej liczby zgłoszeń ograniczymy liczbę uczniów (zgłoszeń) do max. dwóch z jednej szkoły).

Spieszcie się z zapisami bo decyduje kolejność zgłoszeń, a liczba miejsc jest ograniczona 😉 Do konkursu zgłasza Ucznia Nauczyciel 😉

 

Zapraszamy!!!!

 

Harmonogram Finału Konkursu W Dniu 21.03.2018 R.

  • 9.30 – 09.55   – Rejestracja
  • 10.00             – Uroczyste rozpoczęcie
  • 10.15 – 11.30 – Prezentacje uczestników
  • 11-30 – 11.45 – Przerwa techniczna
  • 11.45 – 12.30 – Quiz scratch
  • 12.30 – 13.00 – Przerwa techniczna
  • 13.00 – 13.15 – Wręczenie nagród i zakończenie konkursu

 

LISTA ZAWODNIKÓW ZAKWALIFIKOWANYCH DO FINAŁU W DNIU 21.03.2018 r.   (prosimy o potwierdzenie przybycia)

 

LISTA ZAWODNIKÓW ZAKWALIFIKOWANYCH DO PIERWSZEGO ETAPU KONKURSU

 

WAŻNE!!! – ZMIANA TERMINU FINAŁU Na 21.03.2018 R.

REGULAMIN

Zadania dla szkoły podstawowej

Zadania dla gimnazjum i klas 7 szkoly podstawowej